2015 / 2016
På Udefriskolen har vi valgt i skoleåret 2015/2016 at fortsætte evalueringen af “Udeskole og udeundervisning”. Da netop dette er vores primære fokusområde, har vi valgt at fokusere på dette henover 3 skoleår. Læs Evalueringen af Udefriskolens samlede undervisning her.
2014 / 2015
På Udefriskolen har vi valgt i skoleåret 2014 / 2015 at fortsætte evalueringen af “Udeskole og udeundervisning”. Da netop dette er vores primære fokusområde, har vi valgt at fokusere på dette henover 3 skoleår. Læs Evalueringen af Udefriskolens samlede undervisning her.
2013 / 2014
På Udefriskolen har vi valgt i skoleåret 2013/2014 at fokusere på “Udeskole og udeundervisning” som indsatsområde. Vi har valgt at metoderne og udbyttet er evalueringens fokusområde. Formålet med at undersøge netop Udepædagogikken og udedidaktikken, er at kvalitetssikre vores primære værdikompetence og undersøge, hvorvidt vores praksis opfylder de faktiske krav/ det udbytte vi ønsker og forventer, herunder om eleverne forstår at udnytte læringsmulighederne i dette tilbud. Læs Evaluering af Udefriskolens samlede undervisning her.
2012 / 2013
På Udefriskolen valgte vi i skoleåret 2012 / 2013 at fokusere på “studietiden” som indsatsområde. Vi har valgt at metoderne og udbyttet er evalueringens fokusområde. Formålet med at undersøge netop “Studietiden”, er at undersøge, hvorvidt vores praksis opfylder de faktiske krav/ det udbytte vi ønsker og forventer, herunder om eleverne forstår at udnytte mulighederne i dette tilbud. Læs Evaluering af Udefriskolens samlede undervisning her.